среда, 18 марта 2020 г.

руханка

Руханка.(1 к.)

Математика

Гори Карпати

Раз-два - піднімається гора.
Три,чотири - це крутезні
гірські схили.
П ять.шість - це орли
дивний танець завели.
             Сім,вісім - це смерічки
             похилилися до річки.
             Дев ять,десять - це вода
             з водоспаду витіка.



Треба кожній дитині !



=======================================================================













----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Чарівна Країна Рослин




Технологія “Мозковий штурм” -
 Давайте з вами пригадаємо, до якої природи відносяться рослини?(До живої) Правильно!Доведіть.(Ростуть,дихають,живляться,розмножуються, відмирають).Молодці! -Що потрібно для розвитку рослини?(Світло,тепло,вода,повітря,поживні речовини).

- З чого складаються рослини? (корінь,стебло,листок,квітка,плоди з насінням)

1. Дидактична гра "Впізнай рослину"
.

 Мета: вчити учнів розпізнавати рослину за характерними ознаками.



  Відгадай загадку



Стоїть дівка серед поля,
 В чорні цятки біла льоля.
 Довгі коси розпустила,
їх заплести їй не сила. (Береза) 



За хатиною в садочку
у зеленому віночку,
У червоному намисті
 Дівчинонька чепуриться.
 І збігаються всі діти,
Щоб на неї поглядіти.
За намисто кожен – смик,
Та й укине на язик. (Калина) 





Стебельце — шорстка драбинка,
У серединці - чорна вуглинка,
Пелюстки блискучі, як лак,
 Це квітує червоний ... .(Мак)






Виростає шкода 
На кінці города,
 Хто до неї доторкнеться,
 Як ужалений Сахнеться
.(Кропива) 


Сонце луг поцілувало
     Все довкола жовтим стало.
 Дуже сонечко пригріло
Жовта фарба побіліла.
Літній вітерець повіяв
                      Білий килимок розвіяв.  (Кульбаба) 





 На "я" починається,
На "я" кінчається.
 У саду росте, на ній плоди є.
(Яблуня)




Лист різний із оксамита 
Соком ягідка налита
А для хворої дитини 
Кращі ліки – чай з …. ( малини) 




Відгадайте дітвора,
 Що це за красуня, 
Вся зелена, мов трава 
Вкрита голками уся.
 (Ялинка) 



====================================================

Фізкультхвилинка 

Ми - берізки і кленці.
В нас тоненькі стовбурці.


(Піднімаємо руки в різні сторони,вверх,вперед,опускаємо вниз).


 Ми в стрункі стаєм рядки,
 виправляєм гілочки.
Ледь зіп'ялись з корінців,
 дістаємо промінців


.(Руки вгору ,потягуємося і шевелимо пальчиками).


 Ми стискаєм їх вогонь
 в зелені своїх долонь


(Руки вгору і в замок).


 Хилять свіжі вітерці вліво-вправо стовбурці.
Ще й верхівки кожен ряд нахиля вперед-назад


.(Нахили в різні боки,вперед і назад).
.

===========================

Комментариев нет:

Отправить комментарий