воскресенье, 24 января 2021 г.

фізкультхвилинка

Доброго дня, сонце привітне!

Доброго дня, небо блакитне!

Доброго дня, у небі пташки!

Доброго дня тобі і мені!


- Я запрошую всіх сісти на свої місця.




 Промовимо вголос свої побажання на цей день в групі:

Я хочу.....

Я буду.... 

Я зможу.....



А я всім бажаю здійснення ваших очікувань.!

Успіхів у роботі в групі.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила. 
(Діти закривають обличчя руками.)

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм. 
(Діти виконують нахили уперед.)

Пострибаєм, як зайчата. 
(Діти стрибають.)

Політаєм, як пташата. 
(Діти імітують політ птахів.)

Потанцюємо ще трішки.
(Діти виконують танцювальні вправи.)

Щоб спочили ручки, ніжки.

Усі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.
 (Діти сідають на місця.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий