воскресенье, 12 апреля 2020 г.

Мій робочий день.




Мій робочий день



Досвід учня
Мій робочий день

Я б хотів описати вам мій робочий день. Усі ці дні схожі один на одного.

У будні я зазвичай встаю о сьомій. Я роблю гімнастику. Потім я мию обличчя і руки й чищу зуби. О пів на восьму я готовий снідати. Я люблю мати легкий сніданок. Після сніданку я відправляюся до школи.

Моя школа поблизу мого будинку. Дорога до школи займає 10 хвилин. Уроки починаються о 8:30 і закінчуються близько 15:00. Шість або сім уроків на день – звичайний розклад. Двічі на тиждень я залишаюся в школі після уроків, щоб грати в баскетбол.

Коли я приходжу додому, я обідаю. Потім я трішки відпочиваю. Іноді я читаю книгу або говорю з моїми друзями по телефону.

Після цього я починаю виконання домашніх завдань. Двічі на тиждень я відвідую приватні уроки з математики для того, щоб поліпшити мої знання.

Як правило, я закінчую виконання домашнього завдання близько 10 години. Але один день на тиждень не такий навантажений. Це четвер. У четвер я зазвичай допомагаю моїй матері. Іноді я роблю покупки або забираю одяг з хімчистки.

Зазвичай я вечеряю о 7 годині. Потім я продовжую працювати. Об 11 годині я йду спати.

==================

Мій робочий день 
під час карантину



Коли розпочався карантин, моє життя 
вихователя ГПД докорінно змінилося. Я працюю в школі 46 років, і те, що колись було частиною мого життя – дорога до школи, спілкування з колегами, викладання – тепер перейшло в онлайн. Ми вже знайшли шляхи для дистанційного навчання. Ми використовуємо різні програми та додатки для роботи та спілкування, зокрема Google,Blogger,Viber, WhatsApp.Skype.
Щодня моя кімната  стає класом. Там , де я відпочивала та дивилася телевізор, зараз студія, в якій я даю інструктажі, пояснення,поради батькам.  
       Моє особисте та робоче життя злилися.
Я намагаюся планувати свої робочі дні наперед. І долучаю до його планування  дітей. Я хочу, щоб мої учні могли самі нести відповідальність за своє навчання.

Однак, модель дистанційного навчання, що ми маємо сьогодні, сильно перехиляється в бік тих, хто має більше ресурсів. І це лише посилює нерівність. Водночас мої колеги розказують, як вони видруковують стоси паперів із завданнями, які потім забирають батьки дітей, в яких немає     відповідних ресурсів.

Батьки сьогодні стали ще більш залученими в навчання. Перебуваючи постійно вдома, батьки тепер єдині, хто може тут і зараз допомогти дитині з навчанням. Цікаво, чи залишиться ця зануреність в шкільні справи дітей після карантину? Та навіть попри їхні зусилля, діти все ж стали виконувати менше роботи на карантині. Це зрозуміло: батьки не є вчителями, й вони не можуть дати стільки ж своїм дітям, скільки вони б отримали в класі.

Однак, головне, що мене турбує, - зовсім не освіта дітей, а їхній добробут. Діти мають значно більше енергії та внутрішніх ресурсів, ніж дорослі. Й тому їм важче переживати карантин – цю енергію треба кудись дівати. Натомість, вони замкнені в чотирьох стінах, навіть без спілкування майже. Наші вчителі інколи навіть просять дітей записувати відео, як вони присідають, наприклад. Таким чином вони намагаються хоч якось стимулювати виходи дитячої енергії. Ми ж з дітьми, наприклад, кожен день закінчуємо  з веселими обличчями, щоб підняти настрій.


Цей карантин дав змогу подивитися на майбутню освіту з іншого боку. З одного боку, карантин підвищив знання та навички людей в галузі комп’ютерної грамотності,з другого боку, підвищив мій загальнокультурний рівень та професійну майстерність..
 Та чи не платимо ми за це емоційним та психічним здоров’ям?....




=======================
=============================

Книжковий світ


Тема: Книга – мій друг.
Мета: Розширити знання про книгу, формувати стійкий інтерес до читання книг, виховувати бережливе ставлення до неї

Вихователь. Діти, сьогодні до нас повинна завітати незвичайна гостя. А хто це — розгадайте загадку.

                                Дуже я потрібна всім:
                                І великим, і малим.
                                Всіх я розуму учу,
                                А сама завжди мовчу. (Книга.)



— А ось і вона. Ой, а що це за вигляд у неї: вся розтріпана, брудна! Давайте розкриємо її, може, вона розповість про те, що з нею сталося.

Відкривають книгу, але вона порожня. Стукіт у двері. Заходить Фея.
Фея. Добрий день, дітки! Я — добра Фея. Я бачу, що без моєї допомоги ви сьогодні не зможете обійтися. Хлопчик Незнайко дуже негарно поводився з книжкою, ображав її, губив її, навіть порвав. Ось усі герої і потікали з неї. Якщо ви хочете повернути їх, то виконайте всі завдання, які є в цьому конверті.
                               Він звірят усіх лікує,
                               Від холери їх рятує.
                                Вилікує він за мить
                                
Все, що в звірів заболить. (Айболить.)

Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі
Ось лисичка прибігає,
Півника мерщій хапає.
Біжить котик рятувати,
В лиса півника забрати. (Котик і півник.
)
                             Я бичок-беремлячок,
                             Солом’яний у мене бочок.
                             Із соломи дід зробив,
                             Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок.)

              Дидактична гра «Обери лікарів»
На столі розкладені предмети: папір, олівці, ножиці, рушник, клей, вода, дзеркало, м’ячик, кубик. Дітям необхідно обрати предмети, потрібні для «лікування» зіпсованої книжки.



Фея повертається.
Фея. Я дуже вдячна вам, дітки, за те що ви полікували книжку і виконали всі її завдання. Тепер ви зможете прочитати в ній цікаві казочки.



            Бережи книгу, вона відкриває світ

 Значення книги в наші дні надзвичайно велике. Книги розповідають нам про історію нашої держави, про життя народів різних країн, про видатних вчених і мандрівників, досягнення науки і техніки, далекі планети, рослини і тварин, які оточують нас і яких ми не бачили. Книга вчить нас розуміти, цінувати працю дорослих, допомагає обрати шлях y житті.У багатьох відомих людей у житті були книги, які вони любили понад усе. Герої цих книг надавали їм сили, натхнення, допомагали виховувати волю, формували характер справжньої людини. Любі діти, товаришуйте з бібліотекою і книгою, виробляйте в собі звичку читати щодня. Попереду у вас ще багато зустрічей з героями цікавих книг відомих українських та зарубіжних авторів. Але завжди потрібно пам’ятати правила поводження з книгою, щоб вона довго жила і радувала багатьох читачів. 

                                Робота із загадками

Дуже я потрібна всім: І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. (Книга.)
 Хто мовчить, а розуму вчить? (Книга.) 
Дерево — не дерево, а листки має. (Книга.)
 Дивишся — чистенька, Погладиш — гладенька, А читати станеш — спотикаєшся. (Книга.)
 Сама я нічого не знаю, Та всіх розуму навчаю



                    На світі є багато різних книг: товстих і тонких; сумних і веселих; яскравих; маленьких і великих, але одна книга є начальником усіх книг — це «Буквар». Є книг багато — радісних, печальних, Товстих, тонких, барвистих, наче жар, Але одна — книжкам усім начальник, І звуть її по-простому — Буквар. Він нас повів по буквах, як по східцях, Як по життю, по сторінках своїх. І от привів нарешті — подивіться — У мудрий світ чудесних скарбів — книг.


Де зберігаються книжки в нашій школі? (У бібліотеці.)
Бібліотека — 1. Установа, культосвітній заклад, де збираються і зберігаються книги, журнали, газети для громадського користування. 2. Приміщення, кімната для зберігання книжок, книго-зібрання, книгосховище. Бібліотека-читальня — це бібліотека, у приміщенні якої є зал або кімната, де можна одержувати й читати книжки, журнали, газети тощо. Бібліотекар — працівник бібліотеки.
У кожному районі міста є своя районна бібліотека. У нас у школі є шкільна бібліотека і читальний зал. Дитяча бібліотека — це справжнє Книжкове королівство, в якому живуть різні книги та їхні герої. Багатьох ви знаєте ще з дитячого садочка. Ви добре знайомі з Курочкою Рябою, Колобком, паном Коцьким, Лисичкою та Журавлем, а також із Буратіно. Якщо ви станете читачами дитячої бібліотеки, для вас відкриються двері в чудовий, чарівний, дивовижний світ Книжкового королівства


                        Книги, книги на полицях, 
                          Завше тихо поміж них
                          Та яку ти не розгорнеш — 
                          То й легенда поміж них. 
                          То в одній синіє море,
                          В іншій криється тайга.
                          А ось в тій — Північний полюс,
                          Де морози і пурга.
                          Все, що серце і що розум 
                          Вік творили не один, 
                          Повизбирувало людство
                         В книги — перли із перлин.
                         Як краплин у Дніпрі, 
                        Як зірок угорі,
                        Як листви на гіллі, 
                        Стільки книг на землі!
                        Є великі і малі, Є легкі і важкі.
                        На полицях, в столі — 
                        Наші друзі книжки.
                        Книги дружать з дітворою,
                       Полюби їх у житті
                   — І улюблені герої
                       Будуть друзями в путі.
                       Сторінки книжок завітних 
                       Всіх нас доброго навчать 
                  — Працювати і учитись, 
                      І Вітчизну шанувать.
                                                        С. Михалков 



 Вивчення правил поводження з книгою 

 • Книгу потрібно брати тільки чистими руками.
 • Коли перегортаєш сторінку, не можна слинити пальці, бо від цього псується папір, а ще це негігієнічно.
 • Для кращого збереження книги необхідно обгорнути її обкладинкою.
 • Щоб з книги не випали листочки, не перегинай її.
 • Бережи книгу від води та сонячного проміння — вони шкодять, книзі. 
• Гортай сторінки за верхній куточок. 
• Не закладай сторінки ручками, олівцями, іншими предметами. 
• Під час читання не загинай кутики аркушів, а користуйся закладкою.
 • Не читай під час споживання їжі, не малюй у книзі, не підкреслюй слів.
 • Люби і бережи книгу. 





==============================================






Комментариев нет:

Отправить комментарий