Мій робочий день
Досвід учня
Мій робочий день
Я б хотів описати вам мій робочий день. Усі ці дні схожі один на одного.
У будні я зазвичай встаю о сьомій. Я роблю гімнастику. Потім я мию обличчя і руки й чищу зуби. О пів на восьму я готовий снідати. Я люблю мати легкий сніданок. Після сніданку я відправляюся до школи.
Моя школа поблизу мого будинку. Дорога до школи займає 10 хвилин. Уроки починаються о 8:30 і закінчуються близько 15:00. Шість або сім уроків на день – звичайний розклад. Двічі на тиждень я залишаюся в школі після уроків, щоб грати в баскетбол.
Коли я приходжу додому, я обідаю. Потім я трішки відпочиваю. Іноді я читаю книгу або говорю з моїми друзями по телефону.
Після цього я починаю виконання домашніх завдань. Двічі на тиждень я відвідую приватні уроки з математики для того, щоб поліпшити мої знання.
Як правило, я закінчую виконання домашнього завдання близько 10 години. Але один день на тиждень не такий навантажений. Це четвер. У четвер я зазвичай допомагаю моїй матері. Іноді я роблю покупки або забираю одяг з хімчистки.
Зазвичай я вечеряю о 7 годині. Потім я продовжую працювати. Об 11 годині я йду спати.
==================
Мій робочий день
під час карантину
Коли розпочався карантин, моє життя
вихователя ГПД докорінно змінилося. Я працюю в школі 46 років, і те, що колись було частиною мого життя – дорога до школи, спілкування з колегами, викладання – тепер перейшло в онлайн. Ми вже знайшли шляхи для дистанційного навчання. Ми використовуємо різні програми та додатки для роботи та спілкування, зокрема Google,Blogger,Viber, WhatsApp.Skype.
Щодня моя кімната стає класом. Там , де я відпочивала та дивилася телевізор, зараз студія, в якій я даю інструктажі, пояснення,поради батькам.
Моє особисте та робоче життя злилися.
Я намагаюся планувати свої робочі дні наперед. І долучаю до його планування дітей. Я хочу, щоб мої учні могли самі нести відповідальність за своє навчання.
Я намагаюся планувати свої робочі дні наперед. І долучаю до його планування дітей. Я хочу, щоб мої учні могли самі нести відповідальність за своє навчання.
Однак, модель дистанційного навчання, що ми маємо сьогодні, сильно перехиляється в бік тих, хто має більше ресурсів. І це лише посилює нерівність. Водночас мої колеги розказують, як вони видруковують стоси паперів із завданнями, які потім забирають батьки дітей, в яких немає відповідних ресурсів.
Батьки сьогодні стали ще більш залученими в навчання. Перебуваючи постійно вдома, батьки тепер єдині, хто може тут і зараз допомогти дитині з навчанням. Цікаво, чи залишиться ця зануреність в шкільні справи дітей після карантину? Та навіть попри їхні зусилля, діти все ж стали виконувати менше роботи на карантині. Це зрозуміло: батьки не є вчителями, й вони не можуть дати стільки ж своїм дітям, скільки вони б отримали в класі.
Однак, головне, що мене турбує, - зовсім не освіта дітей, а їхній добробут. Діти мають значно більше енергії та внутрішніх ресурсів, ніж дорослі. Й тому їм важче переживати карантин – цю енергію треба кудись дівати. Натомість, вони замкнені в чотирьох стінах, навіть без спілкування майже. Наші вчителі інколи навіть просять дітей записувати відео, як вони присідають, наприклад. Таким чином вони намагаються хоч якось стимулювати виходи дитячої енергії. Ми ж з дітьми, наприклад, кожен день закінчуємо з веселими обличчями, щоб підняти настрій.
Цей карантин дав змогу подивитися на майбутню освіту з іншого боку. З одного боку, карантин підвищив знання та навички людей в галузі комп’ютерної грамотності,з другого боку, підвищив мій загальнокультурний рівень та професійну майстерність..
=======================
=============================
=============================
Книжковий світ
Тема: Книга – мій друг.
Мета: Розширити знання про книгу, формувати стійкий інтерес до читання книг, виховувати бережливе ставлення до неї
Вихователь. Діти, сьогодні до нас повинна завітати незвичайна гостя. А хто це — розгадайте загадку.
Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга.)
— А ось і вона. Ой, а що це за вигляд у неї: вся розтріпана, брудна! Давайте розкриємо її, може, вона розповість про те, що з нею сталося.
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга.)
— А ось і вона. Ой, а що це за вигляд у неї: вся розтріпана, брудна! Давайте розкриємо її, може, вона розповість про те, що з нею сталося.
Відкривають книгу, але вона порожня. Стукіт у двері. Заходить Фея.
Фея. Добрий день, дітки! Я — добра Фея. Я бачу, що без моєї допомоги ви сьогодні не зможете обійтися. Хлопчик Незнайко дуже негарно поводився з книжкою, ображав її, губив її, навіть порвав. Ось усі герої і потікали з неї. Якщо ви хочете повернути їх, то виконайте всі завдання, які є в цьому конверті.
Він звірят усіх лікує,
Від холери їх рятує.
Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі
Ось лисичка прибігає,
Півника мерщій хапає.
Біжить котик рятувати,
В лиса півника забрати. (Котик і півник.)
Їсть смачненькі калачі
Ось лисичка прибігає,
Півника мерщій хапає.
Біжить котик рятувати,
В лиса півника забрати. (Котик і півник.)
Я бичок-беремлячок,
Солом’яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок.)
Солом’яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок.)
Дидактична гра «Обери лікарів»
На столі розкладені предмети: папір, олівці, ножиці, рушник, клей, вода, дзеркало, м’ячик, кубик. Дітям необхідно обрати предмети, потрібні для «лікування» зіпсованої книжки.
Фея повертається.
Фея. Я дуже вдячна вам, дітки, за те що ви полікували книжку і виконали всі її завдання. Тепер ви зможете прочитати в ній цікаві казочки.
Бережи книгу, вона відкриває світ
Значення книги в наші дні надзвичайно велике. Книги розповідають нам про історію нашої держави, про життя народів різних країн, про видатних вчених і мандрівників, досягнення науки і техніки, далекі планети, рослини і тварин, які оточують нас і яких ми не бачили. Книга вчить нас розуміти, цінувати працю дорослих, допомагає обрати шлях y житті.У багатьох відомих людей у житті були книги, які вони любили понад усе. Герої цих книг надавали їм сили, натхнення, допомагали виховувати волю, формували характер справжньої людини. Любі діти, товаришуйте з бібліотекою і книгою, виробляйте в собі звичку читати щодня. Попереду у вас ще багато зустрічей з героями цікавих книг відомих українських та зарубіжних авторів. Але завжди потрібно пам’ятати правила поводження з книгою, щоб вона довго жила і радувала багатьох читачів.
Робота із загадками
Дуже я потрібна всім:
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга.)
Хто мовчить, а розуму вчить?
(Книга.)
Дерево — не дерево, а листки має.
(Книга.)
Дивишся — чистенька,
Погладиш — гладенька,
А читати станеш — спотикаєшся.
(Книга.)
На світі є багато різних книг: товстих і тонких; сумних і веселих; яскравих; маленьких і
великих, але одна книга є начальником усіх книг — це «Буквар».
Є книг багато — радісних, печальних,
Товстих, тонких, барвистих, наче жар,
Але одна — книжкам усім начальник,
І звуть її по-простому — Буквар.
Він нас повів по буквах, як по східцях,
Як по життю, по сторінках своїх.
І от привів нарешті — подивіться —
У мудрий світ чудесних скарбів — книг.
Де зберігаються книжки в нашій школі? (У бібліотеці.)
Бібліотека — 1. Установа, культосвітній заклад, де збираються і зберігаються книги,
журнали, газети для громадського користування.
2. Приміщення, кімната для зберігання книжок, книго-зібрання, книгосховище.
Бібліотека-читальня — це бібліотека, у приміщенні якої є зал або кімната, де можна
одержувати й читати книжки, журнали, газети тощо.
Бібліотекар — працівник бібліотеки.
У кожному районі міста є своя районна бібліотека. У нас у школі є шкільна бібліотека і
читальний зал.
Дитяча бібліотека — це справжнє Книжкове королівство, в якому живуть різні книги та
їхні герої. Багатьох ви знаєте ще з дитячого садочка. Ви добре знайомі з Курочкою Рябою,
Колобком, паном Коцьким, Лисичкою та Журавлем, а також із Буратіно.
Якщо ви станете читачами дитячої бібліотеки, для вас відкриються двері в чудовий,
чарівний, дивовижний світ Книжкового королівства.
Завше тихо поміж них
Та яку ти не розгорнеш —
То й легенда поміж них.
То в одній синіє море,
В іншій криється тайга.
А ось в тій — Північний полюс,
Де морози і пурга.
Все, що серце і що розум
Вік творили не один,
Повизбирувало людство
В книги — перли із перлин.
Як краплин у Дніпрі,
Як зірок угорі,
Як листви на гіллі,
Стільки книг на землі!
Є великі і малі,
Є легкі і важкі.
На полицях, в столі —
Наші друзі книжки.
Книги дружать з дітворою,
Полюби їх у житті
— І улюблені герої
Будуть друзями в путі.
Сторінки книжок завітних
Всіх нас доброго навчать
—
Працювати і учитись,
І Вітчизну шанувать.
Вивчення правил поводження з книгою
• Книгу потрібно брати тільки чистими руками.
• Коли перегортаєш сторінку, не можна слинити пальці, бо від цього псується папір, а ще
це негігієнічно.
• Для кращого збереження книги необхідно обгорнути її обкладинкою.
• Щоб з книги не випали листочки, не перегинай її.
• Бережи книгу від води та сонячного проміння — вони шкодять, книзі.
• Гортай сторінки за верхній куточок.
• Не закладай сторінки ручками, олівцями, іншими предметами.
• Під час читання не загинай кутики аркушів, а користуйся закладкою.
• Не читай під час споживання їжі, не малюй у книзі, не підкреслюй слів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий