Подорож у Країну дорожніх знаків
Девіз свята « Правила дорожні має знати кожен »
Любі діти, ми сьогодні завітали на свято
« Подорож у Країну дорожніх знаків »,
і я думаю, що нам усім буде цікаво,бо ми з вами живемо в суспільстві, де завжди існували певні правила, яких потрібно дотримуватися.А щоб наше життя було щасливим, щоб ми були здорові і не потрапляли в різні неприємні ситуації, нам необхідно знати
Юний інспектор руху 1
- Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про правила дорожнього руху. У нас прекрасний настрій і якщо ми подивимось навкруги, то побачимо, що наша школа та будинки, в яких ви живете знаходяться поруч з вулицею. І якщо уважно прислухатись, то почуємо гудіння автомобілів. Іноді вони мчать на великій швидкості. Поруч з дорогою прокладено доріжку для пішоходів - яку називають тротуаром. Вам тепер часто потрібно переходити вулицю : зранку ви поспішаєте до
школи, а після уроків повертаєтесь додому.
Щоб спокійно переходити вулицю, потрібно знати правила дорожнього руху.
Юний інспектор руху 2
Правила руху в нашій країні
Для пішоходів усюди єдині
Знати добре їх всі повинні
І дівчатка і хлоп’ятка,
І зайці і тигренятка,
А також дорослі люди ...
Ведуча - Сьогодні ми будемо з вами подорожувати ! Відвідаємо Країну Дорожніх знаків. Але чому ж нас ніхто не зустрічає?
ЮІРЗ - Ой, погляньте, лист якийсь ... Давайте прочитаємо !
ЮІР - 1 (читає листа)
«Ми жителі країни Дорожніх знаків,знаходимось у біді. Ми потрапили у полон до Поміхи - Неуміхи. І тепер у нашій країні відбуваються постійні аварії.
Допоможіть нам !»
Ведуча
- Діти, допоможемо ?
- Тут, напевно,скаже хтось :
Щось цікаве відбулось ?
Всі пропали переходи.
Не заплачуть пішоходи.
І самі знайдуть шляхи,
Щоб дорогу перейти !
Світлофор чомусь мовчить
Ну і що - хай не горить !
Ведуча:
Діти, а ви як гадаєте ? Чи потрібні правила дорожнього руху і світлофор?
(Несподівано вбігає Поміха-Неуміха. Хватає листа, читає,вигукує ).
Поміха -Неуміха
- Ха-ха-ха ! Допомоги захотіли !
Не буде їм допомоги ніякої!
Та і хто їм допоможе ?
Ведуча
Ми допоможемо ! Правда, діти ?
(Поміха-Неуміха дивиться в зал )
Поміха-Неуміха
- А ви хто такі ?
ЮІР-З
- Ми учні 2-го класу
Поміха-Неуміха
-A-а ! ... Допомогти захотіли ? Ніколи вам не вдасться допомогти ! Не отримаєте ви світлофор і дорожні знаки. Я їх гарно сховала! Шлях туди довгий і важкий, і ніякими знаками не позначений !
Ю1Р-1
- Діти, ви злякалися її ? Ну що є, тоді не будемо втрачати час і рушаймо в дорогу !
(Плачучи заходить дорожній знак).
Дорожній знак
-Я- Дорожній знак. Мене зачарувала Поміха - Неуміха. Я і мої друзі не можемо нікому показати правил дорожнього руху. Я зможу відкрити знак, тільки тоді, коли ви допоможете мені зніти чари, а для цього ви повинні відгадати загадки.
Ведуча
Загадки
1
Біжать чотири брати
2
Тримаюсь лиш я на ходу,
3
Дім по вулиці повзе
На роботу всіх везе,
Не на курячих ногах,
4
Підмигне зеленим оком - ми йдемо,
Підмигне червоним - стоїмо. (Світлофор)
Дорожній знак
Ведуча
- Правильно! Діти, ми запрошуємо Дорожній знак подорожувати разом з нами і попросимо бути суддею в нашій невеличкій вікторині. За кожну правильну відповідь, дорожній знак буде дарувати подарунки :
Вікторина
1 Де і як повинні рухатись пішоходи ? (по тротуару)
2 У яких місцях пішоходам дозволяється переходити вулицю ? (там де є пішохідний перехід)
3 Що означає зелений сигнал світлофора ? (можна переходить вулицю)
4 Які наземні транспортні засоби ви знаєте ? (машина, автобус, мотоцикл)
6 Що означає жовтий сигнал світлофора ? (приготуватись)
(Вбігає кіт. Голосно співає пісню).
Кіт (пісенька на мотив «Вместе весело шагать ...)
Інтенсивний нині рух на дорозі / З р .
Для інспектора ДАІ день в тривозі / Зр.
Треба дати лад на вулицях і вуличках.
Не встигаю на роботі з’їсти булочку.
Нас життя знать про дорогу всіх заставило,
Раз словечко, два словечко.
Вийде правило! - Мяу -мяу !
Ведуча
- Ти що, Коте, не знаєш правил дорожнього руху ? Не бачиш, який знак стоїть?
Це ж знак, який забороняє звукові сигнали!
Кіт
- А навіщо мені їх знати ? Я прекрасно обійдусь і без них !
Ведуча
- Ну, що ж, зараз перевіримо. Скажи, як треба переходити вулицю ?
Кіт
- Як-як ? - На чотирьох лапах !
Ведуча
- Діти, Кіт дав правильну відповідь ? А як треба ?
ЮІР-1
Пішохід,пішохід !
Знай, що тільки перехід
Всім нам допоможе !
Ведуча
- Правильно. А тобі, Коте, друге запитання: Як треба обходити автомобіль ?
Кіт
- А навіщо його обходити ? Можна й перестрибнути або пролізти під колесами!
Ведуча
Знову неправильно ! А тепер відповідай на останнє запитання:
Чи можна гратись на проїжджій частині ? Чому ?
Кіт
- Дивлячись у що?! В шахи - не можна, тому, що машини всі фігури позбивають! А ось у м’яча - можна! І ще й як. Ого-го!
Ведуча
(Вбігає Поміха -Неуміха. Звертається до Кота)
Поміха - Неуміха
- Не слухай їх ! Дуже цікаво гратись на дорозі! Скільки ми з тобою аварій зробили..
(Поміха - Неуміха танцює з Котом і дітьми )
Ведуча
- Годі ! A-ну припиніть!
Поміха-Неуміха
- Не слухай їх Котику ! Вони ж нічого не знають! От спитай їх чи знають вони хоч щось про світлофор?
ЮІР -З
- Так, знаємо ! Це слово складається з двох частин :
«Світло і фор».
Слово «Світло» - всім зрозуміле, а «фор» походить від грецького слова «форос, що означає «носій».
А разом — «носій світло». В нього три кольори.
А разом — «носій світло». В нього три кольори.
Гра "Світлофор"
Ведуча
- Світлофора оченятка -
Іскра, Крапелька, Зайчатко –
Безтурботно собі грались,
У три кольори сміялись.
Коли Зайчик в Іскру влився,
То весь транспорт зупинився.
Здогадались, який колір
Засвітивсь на світлофорі?
(Червоний)
А всі думали, гадали,
Чому світло іншим стало.
Світлофора лікували,
Окуляри приписали.
Але Зайчик засміявся
І за Краплею погнався.
А коли у Украплю влився,
Його колір враз змінився.
І на зебри-переходи
Поспішили пішоходи.
Здогадались який колір
Засвітився на Світлофорі ?
(Зелений)
Раптом Іскорка в Краплинку
Заховалась на хвилинку.
Водії сказали хором :
«Знову лихо з Світлофором!»
Світлофори ( всі це знають)
Фіалкові не бувають.
Його ще раз полікуйте,
Й так як треба розфарбуйте.
Ведуча
- Ми разом розфарбували світлофор)
Тепер він, як і раніше буде допомагати нам
Поміха - Неуміха (тягне Кота)
- Ходімо, аварії чинить!
(Йдуть,співаючи частівки)
Частівки
По дорозі йшла Одарка,
Роззявила рота.
То й наїхала на неї
Новенька «Тойота».
На дорозі грався Вася
Їв банан і ковбасу
А тепер лежить в лікарні
Руки-ноги у гіпсу !
(Чутно гуркіт. Вбігає Кіт з перев’язаною лапою)
Ведуча
- Ой, що трапилось ?
Кіт
- Я потрапив в аварію, бо не знаю правил дорожнього руху, але вже дуже хочу їх вивчити! Допоможіть мені!
(Учні розповідають вірші)
Учень 1
Якщо правила не вчить,
Це є - небезпека.
Вас машина зіб’є вмить,
Учень 2
Коли дуже поспішаєш
І часу ніяк не маєш,
Не біжи, а зупинись –
Шлях уважно роздивись !
Учень З
Щоб не трапилось біди,
Шанувати треба знаки.
На дорозі - небезпечно,
То ж обачним будь доречно !
Учень 4
І проспекти, і бульвари .
Всі шумливі в наші дні,
Ти проходь по тротуару
Лиш по правій стороні !
Пустувати тут де люди,
Заборонено!
Стань взірцевим пішоходом !
Це - дозволено !
Учень 5
Бігаючи не забудь :
Переходити перехрестя –
Особливо пильним будь.
Йти коли червоне світло,
Заборонено !
На зелене, навіть дітям,
Йти - дозволено !
Поміха -Неуміха ( заходить )
Все ! Я пропала ! Мої чари тепер безсильні! Я йду від вас!
Знак
Всі жителі нашої країни дуже вам вдячні, і обіцяємо допомагати вам на дорогах !
Ведуча
На вулицях країни Дорожніх знаків не буде більше безладу. І тепер на перехресті нас завжди вітатиме Світлофор і світитимуть його вогні
Червоний - стій,
Жовтий - приготуйся,
Зелений - йди !
Це повинен знати кожен на 12
Друже запам’ятай
Ти важливі поради
І увагу звертай
На дорожні знаки.
Це наука проста,
Але дуже важлива.
Ти людина щаслива !
Червоне світло
Пішоходу підскаже
«Обережно мій друже,
Шлях закритий, закритий»
Світло зелене
Посміхнеться до тебе
Посміхнеться і скаже:
«Шлях відкритий!»
Червоне світло – пам'ятай.
« Спинись! – велить завжди.
А жовте мовить: « Почекай!”
Зелене кличе: « Йди!”
Вчитель
Сьогодні ми зустрілися з Світлофором і Дорожніми Знаками, ми багато чого дізналися, але хочемо знати ще більше. Тому просимо наших нових друзів заходити до нас частіше.
==============================================
"Тільки родина, як зірка єдина, твій порятунок, надійний причал"
Багато повчальних історій складено про батька і матір, бабусю і дідуся, яких ви повинні поважати, цінувати кожен прожитий ними день, робити для них якомога більше добра. Ви не повинні ніколи лишати своїх батьків самотніми.
Не забувайте, що всі ви станете батьками і своїм особистим прикладом в усьому маєте бути зразком для власних дітей. Послухаємо мудрі заповіти, які лишила нам народна педагогіка.
Не забувайте, що всі ви станете батьками і своїм особистим прикладом в усьому маєте бути зразком для власних дітей. Послухаємо мудрі заповіти, які лишила нам народна педагогіка.
/Інсценізація легенди «Материнське серце». /
Автор.
У матері був єдиний син – дорогий, ненаглядний. Душі в ньому мати не чула, по краплині збирала росу для вмивання, найтоншим шовком вишивала сорочки. Виріс син, ставний, гарний. Одружився з дівчиною предивної, небаченої краси. Привів молоду дружину в рідну хату. Не злюбила молода дружина свекруху, зненавиділа її. Боялася мати показатися невістці на очі, сиділа в сінях. А потім у сарай переселилась. Але й це не заспокоїло красуню.
Дружина.
- Коли хочеш, щоб я жила з тобою, убий матір, вийми з грудей її серце
і спали на повільному вогні.
Автор.
- Не здригнулося серце в грудях сина, зачарувала його небачена краса
дружини.
Син.
- Наказала мені дружина вбити вас, мамо, вийняти з грудей ваших
серце і спалити на повільному вогні. А не послухаю, піде від мене дружина. Не можу я жити без неї, не можу не послухатись.
Мати.
- Ну що ж, сину, роби так, як велить серце.
Автор.
- Пішов син з матір’ю в діброву, наламав сухого хмизу, розпалив вогнище. Убив матір, вийняв з грудей серце. Поклав на жар. Спалахнув сучок, тріснув, полетіла жаринка, ударила в обличчя синові, обпекла, скрикнув син, закрив долонею обпечене обличчя. Стрепенулося серце материнське, що горіло на повільному вогні, прошепотіло:
Серце.
- Синочку мій рідний, тобі боляче? Зірви листок подорожника, ось росте біля вогнища, приклади серце материнське… Потім у вогонь покладеш.
Автор.
Заридав син, схопив гаряче материнське серце в долоні, уклав його в розкраяні груди, облив гарячими сльозами. Зрозумів він, що ніхто й ніколи не любив його так гаряче й віддано, як рідна мати. І таким всесильним було бажання материнського серця бачити сина радісним і безтурботним, що ожило серце, закрилися розкраяні груди, підвелася мати і притисла кучеряву голову сина до грудей. Осоружною стала йому дружина – красуня, не міг він повернутися до неї. Не вернулася додому й мати. Пішли вони вдвох степами широкими, стали двома могилами високими.
Учень.
Така легенда, створена народною мудрістю. Немає любові, сильнішої за материнську, немає ніжності, ніжнішої за ласку і турботу материнську, немає тривоги, тривожнішої за безсонні ночі й незімкнуті очі материнські. Українська мудрість говорить: “Коли в серці синовому загориться іскра, в тисячу разів менша від факела материнської любові, то й тоді ця іскра буде все життя людське горіти незгасним полум’ям”.
Учитель.
У невичерпному джерелі народної моралі нам треба черпати духовну енергію справжньої людяності, дружби і товариськості, справжнього братства вільних людей. Народ нещадно засуджує синівську невдячність і підносить благородство синівської любові й відданості. Ці мотиви звучать, наприклад, у легендах “Завжди розум навчить” та «Три покоління».
Учень.
Колись старих людей, які вже нічого робити не могли, спускали на лубках у провалля, щоб дарма хліб не їли. а один чоловік дуже любив свого батька й не виконавши жорстокого закону, заховав його в хліві та годував таємно. Через деякий час трапився недорід. Нічим людям сіяти. Старий побачив, що син чогось зажурився, розпитав про все й порадив зняти зі стріхи снопи, ще раз обмолотити їх і засіяти. Так син і вчинив. Зійшов у нього хліб найкращий, найбільша нива була засіяна. Всі люди допитуються, як він до того додумався.
Чоловік спочатку мовчав. тоді розповів, що батько так навчив. З того часу люди перестали старих на лубках вивозити, а шанували до самої смерті, бо вони мудрі, життям биті, завжди розуму навчать.
Учениця.
Ми всі запам’ятаймо таку істину: до рідних потрібно ставитись зі щирою любов’ю, повагою, чуйністю. Піклуйтеся про них, не завдавайте їм прикрощів, бережіть рідних – це найдорожче, що у нас є. Нехай наші бажання виходять із можливостей батьків.
Будь хорошою людиною – і ти забезпечиш щастя батькові й матері. Не допускай, щоб старість їхня була позначена горем. Нехай це буде метою усього твого життя.
Інсценізація
Автор.
Дуже давно жила сім’я з трьох поколінь. От якось батько наказує синові:
Батько.
- Приготуй завтра візка, бабусю повеземо.
Автор.
Повставали вони до схід сонця. Батько виніс свою стару матір, посадив на візок, покликав сина і вдвох повезли. Заплакала стара, але нічого не могла вдіяти.
Син.
Куди ми веземо бабусю?
Батько.
- До старого шахтного обвалу, бо яка від старості користь, якщо
тільки сидить та їсть, а робити вже нічого не може.
Автор.
Коли приїхали до шурфу, розвернув батько возика і тихенько пустив його разом з бабусею.
Син.
- Що ви наробили, тату? Нащо і возика кинули? А коли прийде час,
на чому я вас повезу на звалище?
Автор.
Учень.
Синівська вдячність… немає вищої радості для людини, яка відчуває наближення присмерку свого життя, ніж вдячність дітей за добро і благо, створене батьками в ім’я їхніх сина й дочки, добра і блага. І немає гіркішого й сумнішого почуття для батьківського й материнського серця, ніж відчувати, що син або дочка байдужі, безсердечні, що вони забули про все добре, зроблене для них матір’ю і батьком.
Може в житті хтось принаду підкине
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий