четверг, 28 мая 2020 г.



                      Обмін думками.
Де я хочу відпочити на літніх канікулах?



 1 Привітайтеся з учнями словами вірша Анатолія Костецького «Канікули»:

Канікули «Канікули! Канікули!»
 − Співає все навколо. 
Канікули, канікули, 
Канікули у школі!
 А що таке − канікули?
 Це літні дні барвисті,
 Це час, коли нам ніколи 
Хоча б на мить присісти, 
Бо треба мчати босими 
Наввипередки з вітром, 
З густих лісів приносити
 Горіхів повні відра. 
Це час у річці хлюпатись,
 Підсмажувати спини 
І зранку в лузі слухати 
Тонку струну бджолину...
 Це час, коли за хлопцями
 Ми скучим, як ніколи,
 І нам страшенно схочеться
 Скоріше знов до школи! (Анатолій Костецький)

 2. Новини дня
- Яка пора року завершується?
 - Яку гостю чекаємо наступного тижня? 
- Чи можна весну й літо вважати подругами? (Запропонувати дітям прокоментувати судження).
 - Яке сьогодні число? 
- Скільки днів до літа залишилось?
 Це багато чи мало?
 3. Гра « Я це люблю»

 Учитель читає твердження, а дітки пальчиками показують відповідні смайлики, якщо вони це люблять або це їм не подобається.
 - На сонечку приємно ніжитися, заплющивши очі.
 - У затінку можна читати книжку, не мружачись.
 - На сонечку приємно ловити бризки фонтана
У прохолоді затінку добре грати в рухливі ігри.  Запропонуйте дітям продовжити самостійно перелік того, що приємно робити у затінку, а що на сонечку.

 ІІ. Читання листа від ровесників для визначення проблеми дня  Принесіть до класу конверт із листом та повідомте дітям, що поштою надійшов лист для учнів 1 класу _____ школи.  Запропонуйте учням прочитати лист.
Привіт, друзі! Пишуть вам учні 1 класу _____ школи. Ми вітаємо вас із закінченням першого класу і початком літніх канікул! Літо – чудова пора для відпочинку й оздоровлення. Ми плануємо весело відпочити у літньому таборі, подорожувати, дізнатися багато корисного і цікавого для себе. Де ви плануєте відпочити на канікулах? Напишіть нам у своєму листі. Будемо чекати на відповідь. 

ІІІ. Вправа «Де я хочу відпочити на канікулах»  Запропонуйте кожному учневі на стікері написати своє ім’я і прикріпити стікер на дошці (фліпчарті) поряд зі словом, яке описує місце бажаного проведення канікул.  Зберіть кількісні дані щодо побажань проведення канікул й обговоріть зібрану інформацію. Наприклад: Відпочинок на морі Подорож із сім’єю Відпочинок у літньому дитячому таборі

 Рефлексія. Колаж «Мої канікули»  Запропонуйте учням створити спільний великий колаж «Мої канікули», використовуючи малюнки (див. вище), фотографії, інші декоративні елементи. Попросіть учнів зробити написи, які свідчать про настрій на канікулах. Зробіть спільну фотографію на тлі цього колажу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий