среда, 20 мая 2020 г.




                            «ЛІТО - ПОРА РОЗВАГ»


В е д у ч и й
Діти, ось і прийшло до нас літо.
Здрастуй, літо! Здрастуй, літо!
Теплим сонечком зігріте!
Здрастуй, поле і лісок!
Здрастуй, річка і пісок!
Відчинило двері літо —
Стільки радощів у нім!
Стільки в лісі трав і цвіту!
Гей, мерщій туди ходім!
Далі Ведучий веде розповідь, а діти виконують рухи за змістом тексту.
В е д у ч и й. У моєму чарівному лісі росте зелена м'якенька травичка.
(Діти спершу присідають, а потім повільно підіймаються, показуючи, як росте травичка.)Над травичкою літають метелики.
(Діти стають на носочки, «летять» по колу, махаючи ручками.)А ще у лісі ростуть квіти: червоні, сині, жовті.
(Діти роблять рухи, «збираючи квіти».)               
Вони запашні та дуже гарні.
(Діти «нюхають» квіти.)Їх легенько гойдає вітерець-пустунець.
(Діти піднімають руки вгору та хитають ними.)Мої квіточки дуже люблять метеликів, бо вони легенько пурхають над ними.
(Діти знову «літають».)В лісі ростуть високі, стрункі дерева.
(Діти стають на носочки та тягнуть руки вгору.)Їх також гойдає вітерець.
(Діти хитають ручками.)
На деревах сидять пташки і співають гарних пісень.
(Діти імітують рухи крилець птахів та їхнє щебетання.)
В е д у ч и й  Дітям також подобається у лісі. Вони збирають квіти, нюхаючи їх. А над ними літають метелики та гойдаються дерева. А ось, дивіться, до нас летить бджілка.
Діти, повторюючи за ведучою, піднімають одну руку вгору, збирають пальчики докупи, дзижчать спочатку у високому регістрі, потім поступово опускають ручки й знижуються до середнього та низького, і знову, піднімаючи руки вгору, переходять до високого регістру.
Проводиться гра «Бджілка».

Гра «Бджілка»

Д і т и  (взявшись за руки, йдуть по колу)Бджілко, бджілко, де літала?
Що у лузі ти шукала?

Б д ж і л к а (дитина у середині кола)Я літала до квіток
І збирала з них медок.

Д і т и
Бджілко, бджілко, зупинися,
З нами медом поділися!

Б д ж і л к а            
Я вам дам, та небагато,
Бо несу своїм малятам.

Бджілка «підлітає» до дітей та по черзі торкається долоньки кожної дитини, а одну бере за руку і веде в коло. Ця дитина стає «бджілкою». Гра починається спочатку, повторюється 3—4 рази.

В е д у ч и й. Бджілка полетіла до свого вулика діточок годувати.
А подивіться, дітки, хто це до нас скаче?

Вбігає Зайчик.

З а й ч и к
Я від Вовчика втікав,
На галявину попав.
Щось тут так дітей багато.
Ви тут граєте, малята?

Д і т и (разом). Так.

В е д у ч и й. Ми тут розважаємось, в ігри граємо і силою міряємось.

З а й ч и к
Я страшенний боягуз,
Спорту дуже я боюсь.
В лісі, в полі, навкруги —
Скрізь у мене вороги.

В е д у ч и й
Нас ти, зайчику, не бійся,
Не образимо тебе!
Веселися з нами, смійся,
В іграх ти розваж себе!
Проводиться гра «Зайчик сіренький вмивається».

Гра «Зайчик сіренький вмивається»
Діти стають у коло, посередині кола — Зайчик.

Д і т и
Зайчик сірий вмивається,                           
Мабуть в гості збирається.
Вимив носик, вимив хвостик,
Вимив вухо, витер сухо.

Зайчик стрибає на обох ногах, діти плескають у долоні.
Зайчик «іде» в гості до кого-небудь з дітей, а та дитина стає Зайчиком. Повторюється гра 3—4 рази.
З а й ч и к. Яку гарну гру ви про мене знаєте. Я вже трішки розважився і мені стало веселіше.

Заходить Вовчик.
В о в ч и к
Аж ось де я тебе знайшов!
Не бійсь мене — я добрий Вовк!
З тобою хочу помиритись,
Прийшов сюди повеселитись.

В е д у ч и й
Тож приєднуйся, Вовчику, до нас
І станеш ти спортсменом враз.
Вовчику, хочеш з нами пограти у гру?

В о в ч и к. Авжеж!
Проводиться гра «Вовк і зайчики».

Гра «Вовк і зайчики»
В е д у ч и йОсь зайчики маленькі
По лісі стрибають.
(Діти бігають, стрибають.)
За дерева, кущики заглядають,
Чи не йде Вовк.
(Наслідують рухи зайчика.)
Знову бігають, стрибають,
Потомилися і сплять.
Тільки вушка із намету стирчать.
(Діти присідають, вдають, ніби сплять.)
Зайчики, поспішайте,
Вовк за деревом — тікайте!

Зайчики прокидаються і тікають, а Вовк їх ловить, але це йому не дуже вдається. Гра повторюється 3—4 рази.

В о в кНу й веселі та завзяті
Ці малята-дошкільнята!

З а й ч и к
А чи вмієте, малята,
Швидко моркву ви збирати?

Д і т и (разом). Так!

З а й ч и к
В мене ось морквочка є,
В моєму лісі вона росте.
Допоможете, малята,
Мені морквочку зібрати?
Проводиться гра «Хто більше збере морквин із зав'язаними очима».

В о в к
В мене також є завдання.
Тож виходьте на змагання.
Ось і обручі малі,
В них є шишки лісові.
По одній ви їх беріть
Й швидко в інший бік несіть.
Проводиться гра «Збери шишки!»

Гра «Збери шишки!»
Беруть участь троє або четверо дітей. Для гри потрібно 4 обручі із 6 шишками у кожному.
Діти беруть шишки з обруча і несуть їх на відстань 10-15 кроків. Перемагає та дитина, яка першою пройшла відстань.

В о в к  Те, що ви сміливі, спортивні, я побачив. А чи кмітливі?

В е д у ч и й. Так, наші діти дуже кмітливі. Зараз ми проведемо розминку «Буває — не буває», і ви із Зайчиком переконаєтеся у цьому.
Проводиться розминка «Буває — не буває».

Розминка «Буває — не буває»
Після кожного твердження діти виправляють ведучого.
В е д у ч и й
  • Надворі сніг білий, а зайчик сірий.
  • В лісі завірюха, а ведмідь малину збирає.
  • Сніг іде, гриби ростуть.
  • Сів метелик на сніжинку.
  • Сонце пече, липа цвіте, а діти й дорослі в шубах ходять.
  • Надворі сніг, а листя з дерев опадає.
З а й ч и к. Молодці, діти.
В о в ч и к. Ви й справді кмітливі!
З а й ч и к
Та й веселі і завзяті
Ці малята-дошкільнята!
Все відразу відгадали,
Все зробили, все зібрали!
В о в ч и к
Ми із Зайчиком у лісі
Все розповімо про вас!
Тож запрошуємо в гості,
Ще приходьте ви до нас!
Вовчик та Зайчик махають на прощання руками та йдуть.

В е д у ч и й
Ну і нам вже час вертатись!
А щоб веселіше йти,
Треба пісню заспівати
Про веселі літні дні.
Виконується пісня «Якого кольору літо» 

Комментариев нет:

Отправить комментарий