понедельник, 18 мая 2020 г.

 

На  порозі   літо наше веселкове.

Розвага для дітей середнього та старшого віку «Літо наше веселкове»
Мета: створити радісний, емоційно піднесений настрій, спонукати дітей до активної участі в іграх, отримувати задоволення від співу, участі у спонтанних таночках, з використанням знайомих танцювальних рухів. Розвивати уяву, фантазію. Виховувати почуття співпереживання, доброти, дружби.
Матеріали: стрічки, тканина для ігор, атрибути для ігор (пелюстки червоного, синього, жовтого, білого кольору, полуниці, вишні.

Хід заходу


ВЕДУЧА: Ой,літо,вже літечко тепле прийшло,
Багато нам радощів всім принесло.
Дарує нам сонячні світлі деньочки.
Віночки плете з золотих колосочків.

Діти: Здрастуй, літо красне! Здрастуй, сонце ясне!
Ми на свято всі прийшли,наче квіти розцвіли!
Красне літо,ясне літо,все теплом твоїм зігріто,
Ліс,садочки і поля-уквітчалась вся земля.

ВЕДУЧА: Ходить літо білим світом від двора і до двора,
А за літом червень слідом спілі ягоди збира.

ГРА «Збери ягоди» (полуниці,вишні)

ВЕДУЧА: В чудеса не вірять діти.
Бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти
Крім казок і крім кіно.
Але раптом так буває
Що в чудовий літній день
Раптом гостя завітає
І повірим в казку ми.
Під музику І.Янушкевич « ВЕСЕЛКОВА» виходить Дівчина-Веселка


Я весела, не журюся, і Веселкою зовусяє

Із неба я спустилася, водичкою умилася.

До вас на свято поспішала, гостинці діткам готувала.

Люблю я сонце, і дощ, і квіти.

Я з ними буду завжди дружити.

Дивіться, луки, дивися, річко,

Яка барвиста у мене стрічка (роздає стрічки дітям).


ВЕСЕЛКА: Я іду –спішу до гаю квітам барви дарувати.
Їх якраз у мене сім – от і вистачить усім.

ВЕДУЧА: Подарувала нам Веселка квіти, пограємося з ними, діти.
Гра з квітами (викладають по кольорах)

Із-за дерева, зігнута навпіл,  виходить БАБА ТЕМНОТА (вся в чорному,
   ВЕСЕЛКА лякається

БАБА ТЕМНОТА (улесливо). Чого лякаєшся? Ходи до мене! (манить Веселку пальцем, потім підходить ближче,водить над нею руками, чаклує):
Рукавом почну махати, щоб тебе зачарувати.
Гой-ту-ту, гой-ту-ту, слухай Бабу Темноту (накриває чорним плащем веселку і втікає).
ВЕДУЧА: ОЙ-ой-ой, що будемо робити? Треба Веселку від Баби Темноти захистити!Але де її тепер шукати? Мусим когось запитати (запитує дітей, дорослих). А давайте Сонечко погукаємо, воно високо в небі гуляє, все на світі знає.
Пісня танок «Вийди-вийди сонечко»
Дитина: А я добрий промінець, Сонечка посланець.
Пісеньку співаю, звістку добру маю.
Танець «Сонячний промінчик»
ВЕДУЧА: (читає,на стрічці) За промінчиком хай діти  йдуть,
Він покаже вірний путь. (Ідуть)
ВЕДУЧА: Наш промінець на місці не сидить,
Далі до лісу він дуже спішить.(Ідуть далі)
ВЕДУЧА: Михайло Потапович, постривай, наших дітей  не лякай
Будем тебе розважать, з нами будеш танцювать.
Інсценізація пісні «Козлик в полі наш гуляв»А.Філіпенка


ВЕДУЧА: А наш промінчик знову спішить, нам за собою бігти велить.
(біжать) Ось Вовчок сірячок з лісу виглядає.
Він  діток прудких далі не пускає.
Діти разом:"Вовчик, допоможи нам !
ВОВК:Добре , поведу я вас через ліс до баби Темноти. Але треба іти тихо, обережно, щоб чаклунка не проснулася. (Підкрадаються)

ВЕДУЧА: Промінець наш зупинився, мабуть, уже притомився.
Ні! Погляньте! В лісі хата, павутиння тут багато.
Треба нам його здолати, щоб Веселку врятувати.
(Вовк пояснює, що в будиночку живе Баба Темнота,і щоб її подолати треба взяти срібні дзвіночки, сонячні промінчики,пройти між павутиною,підійти і дзвонити поки баба вийде,а потім світити промінцями).
БАБА ТЕМНОТА: Ой, так лунко не дзвоніть (затуляє вуха)
Ой, так ясно не світіть! (закриває очі) В цей час вибігає Веселка, ховається за дітей. Діти наступають на бабу, вона відходить.
Я піду собі, піду. Заблукаю в хащі. Нору лисячу знайду,
Там сховаюсь краще.(Іде швидко, зігнувшись,бурчить:
я іду собі, іду………..(зникає)

ВЕСЕЛКА: Спасибі вам, діти, хочу сказати,
Що від чаклунки змогли врятувати.
І я найбільше хочу зробити так, щоб діти
Завжди були щасливими у всьому- всьому світі.

Вже до кінця доходить свято.
Нам прощатися пора
Зичу вам всього багато
Щастя, миру і добра.

На згадку килимок чарівний залишаю,
Веселкові кольори нехай вас розважають.
==========================================================

Комментариев нет:

Отправить комментарий